Dia Lelaki paling Ohsem


Dalam ramai-ramai pembantu peribadi, hanya Sofia Maisara yang mampu bertahan dengan sikap baran Tuan Ezmair. Hidupnya semakin haru apabila Tuan Ezmair melamarnya untuk menggantikan tempat Lara Rania apabila tunang lelaki memutuskan tali pertunangan mereka. Namun, adakah lamaran itu ikhlas daripada Tuan Ezmair ataupun sekadar untuk menutup malu keluarga lelaki itu?

Berkahwin dengan 'bapak singa' tu? Adakah dia sudah gila? Seboleh-bolehnya orang lain mengelak untuk berkahwin dengan spesies macam Tuan Ezmair ini tetapi, dia senang-senang menerimanya. Namun, 'bapak singa' itu cuma garang di matanya, bukan di hatinya! Umpama seekor singa, Tuan Ezmair merupakan pelindung yang terhebat! Dirinya dikawal, dijaga dan disayangi.

Kebahagiaan yang mereka kecapi telah mengundang rasa cemburu di hati Lara Rania lalu dia cuba meraih semula cinta Tuan Ezmair.

Dalam masa yang sama, seseorang dari masa silam Tuan Ezmair muncul untuk melunaskan dendamnya terhadap lelaki itu. Siapakah yang berdendam dengan Tuan Ezmair itu?

Dapatkah Sofia Maisara mengharungi cabaran yang datangnya daripada Lara Rania dan pendendam itu?

Tiada ulasan: